قیمت خرید اسید سیتریک خشک و آبدار چقدر است؟

قیمت خرید اسیدسیتریک خشک و آبدار

قیمت خرید اسید سیتریک خشک و آبدار چقدر است؟

قیمت خرید اسید سیتریک خشک و آبدار چقدر است؟ 870 562 شرکت بازرگانی زکیه تجارت

سؤال بسیاری از شماها این است که قیمت خرید اسید سیتریک خشک و آبدار چقدر است؟ تصمیم گرفتیم در این مطلب راهنمایی در این مورد داشته باشیم. پس برای اطلاع دقیق از قیمت خرید اسیدسیتریک خشک و آبدار با ما همراه باشید.

اسیدسیتریک خشک (بدون آب)

اسیدسیتریک خشک یا جوهر لیمو (بدون آب-anhydrous) از لیموترش و پرتقال به دست می‌آید. این ماده اسیدی بیش‌تر به‌عنوان نگه‌دارنده در صنایع غذایی مورد استفاده تولیدکنندگان واقع‌شده است. اسید سیتریک خشک خاصیت اسیدی دارد به همین دلیل برای طعم‌دهنده، نگه‌دارنده مواد غذایی و براق‌کننده میوه‌های سردخانه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین این ماده به شکل پودر و کریستالهای بی‌رنگ است.

اسید سیتریک در صنایع غذایی

در صنعت غذا و آشامیدنی و نوشیدنی به‌عنوان مواد ترش، طعم ‌دهنده، ماده نگه‌دارنده به کار می‌رود. دلیل به‌کارگیری در صنایع غذایی بسیار واضح است؛ زیرا جوهر لیمو PH اسیدی داشته و با افزایش اسیدیته محصولات غذایی از فعالیت باکتری‌هایی که باعث خرابی مواد غذایی می‌شوند، جلوگیری می‌کند.

هم‌چنین در کنسروها برای نگهداری از مواد غذایی پراستفاده بوده و در تهیه پنیرها مخصوصاً پنیر موتزارلا نیز از این نوع اسید استفاده می‌گردد. به خاطر این‌که اسید سیتریک خشک به حالت پودری است می‌توان برای طعم دهندگی در غذاهای خشک و آبدار نیز استفاده کرد، در فروشگاه‌های معتبر مانند نمک به فروش می‌رسد.

اسید سیتریک در صنایع آرایشی

این اسید باعث می‌شود که یکلایه از پوست را برداشته و لایه‌های جدیدی به وجود آید. به همین دلیل در بسیاری از محصولات آرایشی و لوسیون به کار می‌رود. این اسید حاوی مقابری بسیاری آنتی اکسیدان است که باعث ضد پیری در محصولات می‌شود.

اسید سیتریک در ضدعفونی‌کننده‎‌ها

در این صنعت برای تمیز کردن سطح الیاف، زیبا کردن رنگ نسوج خیلی تأثیرگذار است. همچنین برای از بین بردن کف صابون، در محلول‌های تمیزکننده مورداستفاده قرار می‌گیرد. البته اسید سیتریک خشک در پاک‌کننده‌های همه منظوره، پاک‌کننده‌های تمیزکننده صابون، پاک‌کننده‌های حمام و صابون‌های ظرف و بسیاری موارد دیگر به کار می‌رود.

قیمت خرید و فروش اسید سیتریک

اسیدسیتریک آبدار

اسیدسیتریک آبدار (مونوهیدرات- monohydrate) که از مرکبات ترش‌طعم استخراج می‌شود. جوهر لیموی آبدار یک ماده نگه دارنده و طعم‌دهنده کاملاً طبیعی است؛ و در صنایع مختلف غذا، نوشیدنی، ضدعفونی‌کننده و کشاورزی و دارو استفاده می‌شود.

اسیدسیتریک درصنایع دارویی

همچنین اسید سیتریک آبدار در تهیه گرانول های جوشان به کار می‌رود. البته که به‌طور گسترده در تهیه و تولید قرص‌های جوشان نیز این اسیدسیتریک آبدار وجود دارد. طبق تحقیقات، این نوع اسید در بهبود پایداری پودر انسولین خشک بسیار مؤثر است. همچنین این ماده یکی از اجزای تشکیلدهنده محلول سیترات ضد انعقاد است و ازنظر درمانی، محلول‌هایی که حاوی اسیدسیتریک هستند برای حل کردن سنگ کلیه به کار می‌روند.

اگر از این اسید به شکل سیترات پتاسیم استفاده کنید مانع از تشکیل سنگ کلیه شده و اگر از قبل تشکیل شده باشد آن‌ها را خردکرده و از بین می‌برد.

کاربرد اسید سیتریک در صنایع کشاورزی

به خاطر این که این ماده برای رهاسازی عنصر پتاسیم، روی، آهن مس و… کمک شایانی می‌کند، باعث افزایش رشد گیاهان و در نتیجه بهبود روند رشد آن‌ها می‌شود. در پروسه کاشت و برداشت محصولات کشاورزی اکثراً از کودهای شیمیایی که حاوی اسیدسیتریک آبدار هست استفاده می‌کنند. این اسید تأثیرات مخرب آفت‌ها و حشرات را بر محصولات کاهش داده و باعث قابل رشد قابل توجه گیاهان می‌شود.

قیمت خرید اسیدسیتریک خشک و آبدار چقدر است؟

اسیدسیتریک خشک و آبدار به دلیل اینکه طبیعی است و باید در خرید آن دقت شده و از مراکز معتبر خریداری شود. یکی از مراکزی که در خرید اسیدسیتریک خشک و آبدار فعال است و محصولات کاملاً طبیعی را برای بازار ارائه می‌دهد. درصورتی‌که می‌خواهید از قیمت خرید اسیدسیتریک خشک و آبدار اطلاع داشته باشید. می‌توانید با استفاده از شماره تلفن‌های موجود در وب‌سایت، با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و یا از فرم استعلام قیمت استفاده کنید و سپس نسبت به خرید اقدام نمایید.

محصول قیمت
اسید سیتریک خشک به دلیل نوسان قیمت‌ها برای اطلاع از قیمت دقیق با بخش فروش تماس بگیرید
اسید سیتریک آبدار به دلیل نوسان قیمت‌ها برای اطلاع از قیمت دقیق با بخش فروش تماس بگیرید

اسید سیتریک از کجا بخرم؟

برای تهیه اسید سیتریک راه‌های مختلفی وجود دارد. چه از این ماده برای کنسرو کردن، برای ساخت و تهیه بمب حمام استفاده می‌کنید و یا مصارف دیگری از این ماده دارید، دانستن اینکه از کجا اسید سیتریک بخرید، مفید است. از آنجا که اسید سیتریک می‌تواند کاربردهای مختلفی داشته باشید، بایستی قبل از خرید این ماده، هدف خود را از مصرف و تهیه آن مشخص کنید. اینکه اسید سیتریک از کجا بخریم، می‌تواند بسته به هدف شما متفاوت باشد.

اگر قصد دارید اسیدسیتریک خوراکی تهیه کنید و از آن برای کنسرو کردن استفاده می‌کنید، اولین جایی که بایستی به دنبال اسید سیتریک باشید، قفسه‌های مواد غذایی است که در فروشگاه‌ها باید به دنبال آن باشید. به طور معمول، در این قفسه‌ها، معمولا اسید سیتریک را در کنار سایر ادویه‌جات قرار می‌دهند. توجه کنید که این ماده می‌تواند مثل شکر یا نمک باشد. بنابراین در هنگام خرید، حتما روی بسته را نگاه کنید. اگر در محله خود سوپرمارکتی دارید، می‌توانید در بخش کنسروها هم این ماده را پیدا کنید.

جای دیگری که بایستی برای خرید اسید سیتریک آن را جستجو کنید، در صورتی که فروشگاه‌ها این ماده را نداشته باشند، داروخانه‌ها است. البته بایستی نوع ماده‌ای که می‌خواهید را تعیین کنید. خواروبار فروشی‌ها مقصد دیگری برای تهیه این ماده هستند. اگر این ماده را به صورت بدون آب یا خشک می‌خواهید، می‌توانید آن را در قالب بسته‌های پودر مانند دریافت کنید.

فروشگاه‌های صنایع دستی، رستوران‌ها و در نهایت برای مقیاس بزرگتر، تامین آن از طریق شرکت‌های بازرگانی که در حوزه مواد اولیه شیمیایی و غذایی، واردات دارند و یا کارخانه‌های داخلی امکان پذیر است. شما می‌توانید برای خرید عمده اسید سیتریک از طریق شرکت ما اقدام کنید، همچنین اگر قصد خرید اسید سیتریک آنلاین را دارید، لطفا فرم سفارش خرید کالا  را پرکنید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

7 دیدگاه